HEGPONT Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Technológiai fejlesztés a munkaerő megtartása és bővítése érdekében a Hegpont Kft.-nél
a szerződött támogatás összege: 5 981 255Ft
a támogatás mértéke: 70%
Cégünk 2003-ban alakult 100%ban magyar tulajdonú 8 fős vállalkozás. Fő tevékenységünk hegesztőanyag nagykereskedelem, viszonteladókon és direkt értékesítési csatornákon keresztül. A magyar piacra az elsők között vezettük be az orbitális hegesztéstechnológiát, mely magas minőségi követelményeknek felel meg a gyógyszeripari, élelmiszeripari, erőművi hegesztési feladatok kivitelezésében. A Hegpont Kft. jelentős szerepre törekszik a magyarországi hegesztéstechnika, elsősorban speciális területein, valamint részt kíván venni új technológiák bevezetésében, elterjesztésében. A kitűnő minőség és kedvező ár mellett, megbízható kereskedelmi szolgáltatás és magas szintű műszaki támogatás, egyrészt a saját szakmai tapasztalatra, másrészt szállítóink műszaki tanácsadására támaszkodva. Elkötelezett részvétel partnereink feladatainak megoldásában, a “pont megfelelő” megoldás megtalálásában. Szeretnénk hosszútávon a piacon maradni, kis méretünkből fakadóan rugalmasak vagyunk, maximálisan idomulunk meglévő és új partnereink elvárásaihoz. 3 évvel ezelőtt nagyobb telephelyre költöztünk, ezáltal bővítettük a raktár és az iroda méretét is, mely egyúttal potenciális lehetőség a jövőbeni létszám növelésre. Célunk a forgalom növelése, a nyújtott szolgáltatások és termékkör bővítése a jövőben. Legfőbb szervezeti célunk munkatársaink folyamatos foglalkoztatása, a termékkör bővítésével pedig a munkahelyek számának növelése.
Projektünk keretében egy targoncát szeretnénk beszerezni, amely a megvalósítási helyszínen akadálytalanul közlekedhet. A raktár jelenlegi műszaki adottságai lehetővé teszik a beszerzés tárgyát képező árumozgató eszköz megfelelő és biztonságos üzemeltetését. A gép kezeléséhez szükséges jogosítvánnyal cégünknél két személy is rendelkezik.
Partnereink részleges leállása miatt forgalmunk jelentősen csökkent. Az elmúlt időszakban a home office lehetőségét kihasználva minimalizáltuk a személyes érintkezéseket az irodában. A kollégáknak akiknek munkájukból fakadóan a telephelyen kell tartózkodniuk a szükséges védőfelszerelést és biztonsági feltételeket biztosítjuk. Bércsökkentésre és elbocsájtásokra szerencsére nem került sor, azonban ehhez a fejlesztési keretünkből kellett átcsoportosítanunk. A kihasználatlan munkaidő csökkentése céljából elkezdtük honlapunk megújítását és webshopunk kialakítását, ezek hosszú távú befektetések voltak részünkről, de nem eredményeznek azonnali bevételeket. A munka mennyisége és a bevételek csökkenni kezdtek, ahogy az építőipari vásárlóink fokozatosan beszüntették tevékenységüket. A bevételek visszaesése miatt tartalékainkból fedeztük munkatársaink bérét, illetve a rezsi kiadásokat. Elsődleges fontosságú és teljesen egyértelmű volt számunkra, hogy nem munkatársainkon fogjuk megspórolni a kiesett bevételeket, hanem inkább az erre az évre tervezett eszközvásárláson. Munkatársaink családos emberek, akik évek óta töretlen lelkesedéssel dolgoznak nekünk, így ha el is kellett kezdenünk felélni céges tartalékainkat, mindenkit megtartottunk.
A projekt befejezési dátuma: 2020.12.14.
Projekt azonosító száma: VEKOP-1.2.6-20-2020-00925